From 0b6fb2b8a8869a73e02832412312de846805520d Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Miroslav Koncik <mirek@ok7km.cz> Date: Sat, 20 Feb 2016 11:26:34 +0100 Subject: [PATCH] =?UTF-8?q?Dopln=C4=9Bny=20tagy.?= MIME-Version: 1.0 Content-Type: text/plain; charset=UTF-8 Content-Transfer-Encoding: 8bit --- articles/2014/a1-contest-2014.md | 18 +++++++++--------- 1 file changed, 9 insertions(+), 9 deletions(-) diff --git a/articles/2014/a1-contest-2014.md b/articles/2014/a1-contest-2014.md index d15d03d..080f388 100644 --- a/articles/2014/a1-contest-2014.md +++ b/articles/2014/a1-contest-2014.md @@ -1,18 +1,18 @@ +++ title = "A1 Contest 2014" -perex_e = " - Na závÄ›r letošnĂ sezĂłny jsme se docela těšili a chtÄ›li jsme si trochu vylepšit naše smĂšenĂ© pocity, kterĂ© jsme si odnášeli z jednotlivĂ˝ch závodĹŻ letošnĂ sezĂłny. PrvnĂ subregionál nestál bodovÄ›, ani vĂ˝sledkovÄ› za moc, protoĹľe v zimÄ› se z KrušnĂ˝ch hor závodĂ jen obtĂĹľnÄ›. DruhĂ˝ subregionál jsme zahájili zlomenĂm RDM 6 stožáru a likvidacĂ dvojÄŤete 18 el. M2, dĂky pĹ™ekvapivÄ› silnĂ© ledovce. PolnĂ den nás naopak pĹ™ĂjemnÄ› pĹ™ekvapil extrĂ©mnĂm pĹ™Ănosem narychlo spĂchnutĂ©ho ÄŤtyřčete 50 OhmovĂ˝ch pÄ›ti elementovĂ˝ch DK7ZB, aby nás v našich oÄŤekávánĂch umravnila matka pĹ™Ăroda projevy svĂ© nevole o VHF kontestu. Dva pĹ™echody silnĂ© bouĹ™kovĂ© fronty se silnĂ˝m rušenĂm a atmosfĂ©rickĂ˝mi vĂ˝boji si vybraly svou daĹ v podobÄ› zkrácenĂ dosahovanĂ© dĂ©lky spojenĂ, coĹľ ve spojenĂ s poškozenĂm rotátoru otáčejĂcĂm našĂm „velkĂ˝m uchem“ (ÄŤtyřče 10 el. yagin), vypálenĂm dvou pĹ™edzesilovaÄŤĹŻ, vstupu transvertoru a odpálenĂ budiÄŤe PA vedlo k podprĹŻmÄ›rnĂ©mu vĂ˝sledku našeho snaĹľenĂ, aÄŤ se naši operátoĹ™i snaĹľili, seÄŤ mohli. PĹ™ed A1 kontestem jsme peÄŤlivÄ› sledovali pĹ™edpověď poÄŤasĂ, protoĹľe od stavu atmosfĂ©ry na BlatenskĂ©m vrchu se odrážely naše moĹľnosti nasazenĂ rĹŻznĂ˝ch antĂ©nnĂch systĂ©mĹŻ. PĹ™edpověď slibovala velmi slušnĂ© poÄŤasĂ a my jsme se na ni spolehli. - - +perex_e = " + Na závÄ›r letošnĂ sezĂłny jsme se docela těšili a chtÄ›li jsme si trochu vylepšit naše smĂšenĂ© pocity, kterĂ© jsme si odnášeli z jednotlivĂ˝ch závodĹŻ letošnĂ sezĂłny. PrvnĂ subregionál nestál bodovÄ›, ani vĂ˝sledkovÄ› za moc, protoĹľe v zimÄ› se z KrušnĂ˝ch hor závodĂ jen obtĂĹľnÄ›. DruhĂ˝ subregionál jsme zahájili zlomenĂm RDM 6 stožáru a likvidacĂ dvojÄŤete 18 el. M2, dĂky pĹ™ekvapivÄ› silnĂ© ledovce. PolnĂ den nás naopak pĹ™ĂjemnÄ› pĹ™ekvapil extrĂ©mnĂm pĹ™Ănosem narychlo spĂchnutĂ©ho ÄŤtyřčete 50 OhmovĂ˝ch pÄ›ti elementovĂ˝ch DK7ZB, aby nás v našich oÄŤekávánĂch umravnila matka pĹ™Ăroda projevy svĂ© nevole o VHF kontestu. Dva pĹ™echody silnĂ© bouĹ™kovĂ© fronty se silnĂ˝m rušenĂm a atmosfĂ©rickĂ˝mi vĂ˝boji si vybraly svou daĹ v podobÄ› zkrácenĂ dosahovanĂ© dĂ©lky spojenĂ, coĹľ ve spojenĂ s poškozenĂm rotátoru otáčejĂcĂm našĂm „velkĂ˝m uchem“ (ÄŤtyřče 10 el. yagin), vypálenĂm dvou pĹ™edzesilovaÄŤĹŻ, vstupu transvertoru a odpálenĂ budiÄŤe PA vedlo k podprĹŻmÄ›rnĂ©mu vĂ˝sledku našeho snaĹľenĂ, aÄŤ se naši operátoĹ™i snaĹľili, seÄŤ mohli. PĹ™ed A1 kontestem jsme peÄŤlivÄ› sledovali pĹ™edpověď poÄŤasĂ, protoĹľe od stavu atmosfĂ©ry na BlatenskĂ©m vrchu se odrážely naše moĹľnosti nasazenĂ rĹŻznĂ˝ch antĂ©nnĂch systĂ©mĹŻ. PĹ™edpověď slibovala velmi slušnĂ© poÄŤasĂ a my jsme se na ni spolehli. + + " -tags = ["ÄŚlánek"] +tags = ["ÄŚlánek", "Závody", "VHF", "2014"] +++ - - Na závÄ›r letošnĂ sezĂłny jsme se docela těšili a chtÄ›li jsme si trochu vylepšit naše smĂšenĂ© pocity, kterĂ© jsme si odnášeli z jednotlivĂ˝ch závodĹŻ letošnĂ sezĂłny. PrvnĂ subregionál nestál bodovÄ›, ani vĂ˝sledkovÄ› za moc, protoĹľe v zimÄ› se z KrušnĂ˝ch hor závodĂ jen obtĂĹľnÄ›. DruhĂ˝ subregionál jsme zahájili zlomenĂm RDM 6 stožáru a likvidacĂ dvojÄŤete 18 el. M2, dĂky pĹ™ekvapivÄ› silnĂ© ledovce. PolnĂ den nás naopak pĹ™ĂjemnÄ› pĹ™ekvapil extrĂ©mnĂm pĹ™Ănosem narychlo spĂchnutĂ©ho ÄŤtyřčete 50 OhmovĂ˝ch pÄ›ti elementovĂ˝ch DK7ZB, aby nás v našich oÄŤekávánĂch umravnila matka pĹ™Ăroda projevy svĂ© nevole o VHF kontestu. Dva pĹ™echody silnĂ© bouĹ™kovĂ© fronty se silnĂ˝m rušenĂm a atmosfĂ©rickĂ˝mi vĂ˝boji si vybraly svou daĹ v podobÄ› zkrácenĂ dosahovanĂ© dĂ©lky spojenĂ, coĹľ ve spojenĂ s poškozenĂm rotátoru otáčejĂcĂm našĂm „velkĂ˝m uchem“ (ÄŤtyřče 10 el. yagin), vypálenĂm dvou pĹ™edzesilovaÄŤĹŻ, vstupu transvertoru a odpálenĂ budiÄŤe PA vedlo k podprĹŻmÄ›rnĂ©mu vĂ˝sledku našeho snaĹľenĂ, aÄŤ se naši operátoĹ™i snaĹľili, seÄŤ mohli. PĹ™ed A1 kontestem jsme peÄŤlivÄ› sledovali pĹ™edpověď poÄŤasĂ, protoĹľe od stavu atmosfĂ©ry na BlatenskĂ©m vrchu se odrážely naše moĹľnosti nasazenĂ rĹŻznĂ˝ch antĂ©nnĂch systĂ©mĹŻ. PĹ™edpověď slibovala velmi slušnĂ© poÄŤasĂ a my jsme se na ni spolehli. - - + + Na závÄ›r letošnĂ sezĂłny jsme se docela těšili a chtÄ›li jsme si trochu vylepšit naše smĂšenĂ© pocity, kterĂ© jsme si odnášeli z jednotlivĂ˝ch závodĹŻ letošnĂ sezĂłny. PrvnĂ subregionál nestál bodovÄ›, ani vĂ˝sledkovÄ› za moc, protoĹľe v zimÄ› se z KrušnĂ˝ch hor závodĂ jen obtĂĹľnÄ›. DruhĂ˝ subregionál jsme zahájili zlomenĂm RDM 6 stožáru a likvidacĂ dvojÄŤete 18 el. M2, dĂky pĹ™ekvapivÄ› silnĂ© ledovce. PolnĂ den nás naopak pĹ™ĂjemnÄ› pĹ™ekvapil extrĂ©mnĂm pĹ™Ănosem narychlo spĂchnutĂ©ho ÄŤtyřčete 50 OhmovĂ˝ch pÄ›ti elementovĂ˝ch DK7ZB, aby nás v našich oÄŤekávánĂch umravnila matka pĹ™Ăroda projevy svĂ© nevole o VHF kontestu. Dva pĹ™echody silnĂ© bouĹ™kovĂ© fronty se silnĂ˝m rušenĂm a atmosfĂ©rickĂ˝mi vĂ˝boji si vybraly svou daĹ v podobÄ› zkrácenĂ dosahovanĂ© dĂ©lky spojenĂ, coĹľ ve spojenĂ s poškozenĂm rotátoru otáčejĂcĂm našĂm „velkĂ˝m uchem“ (ÄŤtyřče 10 el. yagin), vypálenĂm dvou pĹ™edzesilovaÄŤĹŻ, vstupu transvertoru a odpálenĂ budiÄŤe PA vedlo k podprĹŻmÄ›rnĂ©mu vĂ˝sledku našeho snaĹľenĂ, aÄŤ se naši operátoĹ™i snaĹľili, seÄŤ mohli. PĹ™ed A1 kontestem jsme peÄŤlivÄ› sledovali pĹ™edpověď poÄŤasĂ, protoĹľe od stavu atmosfĂ©ry na BlatenskĂ©m vrchu se odrážely naše moĹľnosti nasazenĂ rĹŻznĂ˝ch antĂ©nnĂch systĂ©mĹŻ. PĹ™edpověď slibovala velmi slušnĂ© poÄŤasĂ a my jsme se na ni spolehli. + + Jako prvnĂ dorazili Blaťák v pátek ráno Vláďa OK1FIK spolu s Vaškem OK1VKQ a ÄŤekali na mne (OK1UBO) dost dlouho, protoĹľe jsem doma od brzkĂ©ho rána dolaÄŹoval na spektrálnĂm analyzĂ©ru vstup transvertoru po vĂ˝mÄ›nÄ› GaAs fetu vypálenĂ©ho pĹ™i VHF kontestu. Nastavoval jsem ještÄ› i ĂşrovnÄ› buzenĂ vysĂlacĂ cesty transvertoru, abychom mÄ›li v závodÄ› pokud moĹľno co nejÄŤistšà signál. Náš pĹ™edseda - Michal OK1WMR - mne navĂc zaĂşkoloval v souvislosti s krouĹľkem elektroniky pĹ™i našem klubu podánĂm žádostĂ na Úřad mÄ›sta. To vše se promĂtlo v mĂ©m odpolednĂm pĹ™Ăjezdu na kopec. Krátká porada všech třà pĹ™ĂtomnĂ˝ch vyĂşstila v rozhodnutĂ nedÄ›lat nic sloĹľitÄ›jšĂho a jen nainstalovat naše Italsko-Ĺ vĂ˝carskĂ© dvojÄŤe osmi elementovek na rozhlednu. Dali jsme si takĂ© za Ăşkol pokusit se o opravu rotátoru pohybujĂcĂm našĂm „velkĂ˝m uchem“ tvoĹ™enĂ˝m 4x10 el. DK7ZB. BÄ›hem tĂ©to opravy dorazila i naše zahraniÄŤnĂ podpora - Olaf DL7CX. NaneštÄ›stĂ se zastavil jen na kus Ĺ™eÄŤi a omluvil se, Ĺľe mu A1 kontest koliduje s tĹ™ĂdnĂm srazem po dvaceti ÄŤi kolika letech, takĹľe smĹŻla!!! NicmĂ©nÄ› alespoĹ rotátor se nám podaĹ™ilo opravit a s pĹ™Ăchodem soumraku vesele toÄŤil našà nejcitlivÄ›jšà antĂ©nou.Na to, Ĺľe se jednalo o páteÄŤnĂ veÄŤer, tak jsme jen velmi stĹ™ĂdmÄ› vyuĹľĂvali povzbuzujĂcĂch prostĹ™edkĹŻ ve formÄ› tekutĂ˝ch ovocnĂ˝ch vitamĂnĹŻ, a o to vĂc jsme se snaĹľili, co nejvĂce dát dohromady naše vysĂlacĂ zaĹ™ĂzenĂ, coĹľ se tak kolem osmĂ© veÄŤer povedlo. PohodlnĂ© usazeni ve spoleÄŤenskĂ© mĂstnosti chaty, Vláďa OK1FIK provokativnÄ› zahlásil: „Hele, Jirko a poslouchal jsi majáky? JakĂ© jsou podmĂnky? Hepburn ukazuje, Ĺľe by to mÄ›lo chodit na sverozápad a sever.“ No nakonec mÄ› vykopal z krbovĂ˝mi kamny prohřátĂ© mĂstnosti do prochladlĂ© vysĂlacà špeluĹky. NatoÄŤil jsem antĂ©ny a prolaÄŹuji okolo kmitoÄŤtu PI7CIS a poslouchám ...... nic. ZkoušĂm OZ7IGY, poslouchám a ..... nic. Tak to uĹľ mi nedalo a prolaÄŹuji celĂ© majákovĂ© pásmo a jen slabÄ› slyšĂm majáky, kterĂ© by mÄ›ly burácet a ony zatĂm jen slabÄ› pĂskajĂ svou pĂsniÄŤku. Asi jsem ten tranvertor nÄ›kde po měřenĂ doma špatnÄ› sloĹľil, nebo nÄ›co upadlo, napadá mne. ZkoušĂm, zkoušĂm ..... a nic. Kolem druhĂ© ráno jsem to vzdal a šel spát. Moc dobrĂ© spanĂ jsem nemÄ›l a pořád mi v hlavÄ› vrtalo, co se asi tak mohlo stát. Ráno mne kolem sedmĂ© hodiny budĂ Venca OK1VKQ s dotazem: „ Spravil jsi to?“ PopravdÄ› se mu pĹ™iznávám, Ĺľe jsem nebyl ĂşspěšnĂ˝. „Hele, co takhle zkusit jinĂ˝ KV rádio za transvertorem?“ nadhodĂ. No a bylo vymalováno. VymÄ›nili jsme rádio a z reproduktoru si OZ7IGY notoval s ĂşrovnĂ S3 a PI7CIS i ON0VHF si pĂskaly sice slabÄ›, ale zato pohodlnÄ› ÄŤitelnĂ©. TakĹľe dalšà následek VHF Contestu - IC PROIII-jka neposlouchá.Vláďa OK1FIK skoÄŤil do auta, Ĺľe se tedy obÄ›tuje a rozebere celĂ˝ stĹŻl se svĂ˝m HAM shackem, a Ĺľe pĹ™iveze svoji FT 2000\. SpĂš jsme si mysleli, Ĺľe musel rozebrat pĹŻlku stodoly, protoĹľe pĹ™ijel aĹľ po tĹ™ech hodinách a nevÄ›rohodnÄ› se vymlouval na zavĹ™enou cestu kvĹŻli kácenĂ stromĹŻ. Ve dvou jsme zatĂm rozvinuli kabeláž souvisejĂcĂ se 4x5 el. a pĹ™ipravili vše na jeho vytaĹľenĂ do pracovnĂ polohy. JeštÄ› jsme stihli i nÄ›jakĂ˝ ten škopĂk chmelovĂ©ho ledovÄ› chladnĂ©ho ÄŤaje, kdyĹľ nakonec dorazil Pavel OK1AW tÄ›snÄ› následovanĂ˝ Vláďou OK1FIK s pořádnĂ˝m KV RIGem na zadnĂ sedaÄŤce auta.Pak uĹľ staÄŤila chvilka námahy a vytáhli jsme rotátor, svazek kabelĹŻ a nakonec i samotnĂ˝ antĂ©nnĂ systĂ©m na stožár. SlunĂÄŤko pálilo, jako kdyby si spletlo datum. VĂtr skoro nefoukal a teplota skoro trenĂ˝rková, a to byl listopad v nadmoĹ™skĂ© výšce pĹ™es tisĂc metrĹŻ!!! Vše bylo na nejlepšà cestÄ› k zapojenĂ FT 2000 do našeho zaĹ™ĂzenĂ, kdyĹľ si to pĹ™ihasil Ondra OK1CDJ a Saška OK1RS s rodiÄŤi. To by nebylo to nejhoršĂ, ale Ondra vytáhne tlakovou lahev s hĂ©liem, pokovenĂ˝ balĂłn a malinkou pÄ›novĂ˝m polystyrenem obalenou sondu s groundplainem na 70 cm. Všichni se sebÄ›hnou a zaÄŤneme se vÄ›novat plnÄ›nĂ a vypouštÄ›nĂ balĂłnovĂ© sondy s GPS sledovánĂm polohy pĹ™es APRS. PĹ™ed druhou hodinou odpolednĂ je sonda koneÄŤnÄ› ve vzduchu a nabĂrá smÄ›r na KlĂnovec a „tryskovou“ rychlostĂ 10 aĹľ 15 km za hodinu ve výšce 4200 aĹľ 4800m mizĂ v dáli. Jsem nervĂłznĂ, protoĹľe zbĂ˝vá hodina do začátku závodu a FT 2000 stále nenĂ zapojená do zbytku našeho haraburdĂ. KoneÄŤnÄ› Vláďa zaÄŤĂná za pÄ›t minut 15:00 CET vysĂlat a hned se ozĂ˝vá: „Ty, to je nÄ›jakĂ˝ divnĂ˝. Na pásmu nikdo nenĂ. To ti to nÄ›jak neposlouchá. NÄ›co s tĂm asi bude.....“ ... a bÄ›hem okamĹľiku potvrzuje QSO s Francouzkou stanicĂ, kterou následuje Ĺ vĂ˝car a hned za nĂm MaÄŹar. MnÄ› padá kámen ze srdce.TeÄŹ uĹľ je to na Vláďovi FIK, kterĂ˝ rozjĂĹľdĂ závod. Na pĹ™Ăposlechu je Pavel OK1AW, kterĂ˝ Vláďu doplĹuje prvnĂ tĹ™i hodiny, kdy dÄ›láme 62(45) + 45(39) + 47(40) QSO/h a 18 (12) +16 (7) + 15 (12) tis. b/h – v závorce jsou hodnoty loĹskĂ©ho roku. To je za tĹ™i hodiny o 30 QSO a 18 tis. bodĹŻ lepšà vĂ˝sledek neĹľ loni. Tak to vypadá slibnÄ› .....  A taky celĂ˝ch pÄ›t hodin nemĹŻĹľeme Vláďu FIK dostat od sluchátek, klávesnice a pádel telegrafnĂho klĂÄŤe. Nakonec svĂ© mĂsto pĹ™epustil Pavlovi AW, kterĂ˝ po šesti hodinách a nÄ›kolika minutách (20:09 UTC) dosahuje 263-tĂho spojenĂ. To je polovina z celkem dosaĹľenĂ˝ch QSO. TeÄŹ uĹľ jenom vydrĹľet a dodÄ›lat ten zbytek spojenĂ, coĹľ nenĂ snadnĂ©, protoĹľe jen 10 km od nás na vĂ˝chod jsou na KlĂnovci ve ÄŤtverci JO60LJ OK2A, kteřà majĂ dvÄ› antĂ©ny a 850W vĂ˝konu, takĹľe udÄ›lat jakĂ©koli spojenĂ na vĂ˝chod a jihovĂ˝chod je utrpenĂ. PĹ™itom podmĂnky šĂĹ™enĂ zrovna do tÄ›chto smÄ›rĹŻ jsou zlepšenĂ© a dalo by se udÄ›lat vĂce OK1, OK2, OM i SP stanic. No nic, musĂme to vydrĹľet - ono i na druhĂ© stranÄ› to musĂ bĂ˝t dost špatnĂ©, a to majĂ asi horšà zaĹ™ĂzenĂ, neĹľ Sitno Mk II, jak mu u nás Ĺ™Ăkáme (vstup s ATF-53189, směšovaÄŤ EM1, HELA-10D a krystalovĂ© filtry). V tomto roce, stejnÄ› jako za poslednĂ dva roky se zopakovala situace, kdy (aĹľ na vĂ˝jimky) byl po celou dobu trvánĂ závodu pro nás zavĹ™enĂ˝ smÄ›r na Z, SZ a S, odkud se velmi obtĂĹľnÄ› dolovalo jakĂ©koli delšà spojenĂ. PĹ™itom Hepburnova pĹ™edpověď podmĂnek šĂĹ™enĂ udávala, Ĺľe by to do tÄ›chto smÄ›rĹŻ mÄ›lo fungovat. BÄ›hem veÄŤera ještÄ› dorazil Jakub OK1FVN se svojĂ pĹ™ĂtelkynĂ, která napekla ve velkĂ©m objemu oblĂbenĂ© slanĂ© štrĹŻdly, takĹľe byli vĹ™ele a bouĹ™livÄ› uvĂtáni nejenom kvĹŻli vynikajĂcĂmu peÄŤivu, ale takĂ© kvĹŻli tomu, Ĺľe Jakub FVN se stal našĂm tĹ™etĂm, a taky poslednĂm operátorem, jehoĹľ pomoc umoĹľnila trochu se vyspat, jak Vláďovi FIK, tak i Pavlovi AW. BÄ›hem noci mnoho QSO nepĹ™ibylo a ráno v dobÄ› od 7:00 do 10:00Z jsme na tom byli zhruba stejnÄ› jako loni - 18(13) + 15(15) + 17(20) + 20(23) QSO/h a 7(6) + 5(6) + 8(6) + 9(9) tis. b/h – v závorce jsou hodnoty loĹskĂ©ho roku. Situace tedy odpovĂdá tvrzenĂ Vládi FIK o nutnosti za prvnĂch šest hodin dÄ›lat maximum toho, co je moĹľnĂ©, protoĹľe ve zbytku závodu uĹľ to těžko doĹľeneš.KdyĹľ jsme se v nedÄ›li kolem poledne vyhĹ™Ăvali na slunĂÄŤku pĹ™ed chatou, tak jsme pĹ™Ămo nad sebou zahlĂ©dli dopravnĂ letadlo, kterĂ© vypadalo, jako by letÄ›lo tak v poloviÄŤnĂ výšce, neĹľ ostatnĂ letadla. DĂky aplikaci pro chytrĂ© mobilnĂ telefony jsme se dozvÄ›dÄ›li, Ĺľe se jedná o Airbus A380 na trase z Kuvajtu do Amsterodamu. ZmiĹuji to tady proto, Ĺľe pár minut po pĹ™eletu nad Blaťákem, udÄ›lal Vláďa FIK našeho jedinĂ©ho AngliÄŤana G4ZTR. Ĺ˝e by odraz od letadla? MoĹľnĂ© by to bylo. A380 má rozpÄ›tĂ cca 80m a je zhruba stejnÄ› dlouhĂ©. To uĹľ je pořádná odrazná plocha!Naše zaĹ™ĂzenĂ tentokráte fungovalo bez vÄ›tšĂch problĂ©mĹŻ a vzhledem ke skvÄ›lĂ©mu poÄŤasĂ nedošlo ani na žádnĂ© lámánĂ stožárĹŻ ÄŤi antĂ©n, jak se nám to povedlo pĹ™edloni. DĂky tomu jsme dojeli v celkovĂ© pohodÄ› aĹľ do konce závodu. Tou dobou dorazil i Pavel OK1PRI, kterĂ˝ se cestou na kopec zatavil o dušiÄŤkovĂ© nedÄ›li u hrobu našeho zaslouĹľilĂ©ho ÄŤlena a vynikajĂcĂho kamaráda Petra OK1WPN a zapálil mu za nás svĂÄŤku. DĂky!!!!! S balenĂm našeho vybavenĂ po závodÄ› nám pomohli i naši novĂ pĹ™Ăznivci Viktor OK8AV (ex. UA3DOF) a Ivo OK9IVO. TakĹľe dĂky spoustÄ› pomocnĂ˝ch rukou se nám podaĹ™ilo rychle zaĹ™ĂzenĂ sbalit a uĹľ nás o prodlouĹľenĂ©m vĂkendu 15\. aĹľ 17\. 11\. ÄŤeká finálnĂ pĹ™Ăprava antĂ©n, ale i chaloupky na zimu.Dosáhli jsme 527 spojenĂ pĹ™i prĹŻmÄ›rnĂ©m zisku 356,2 (loni 338,5) bodĹŻ/QSO a podaĹ™ilo pĹ™ekonat o 46 tisĂc bodĹŻ klubovĂ˝ rekord z roku 2013, kdyĹľ jsme letos udÄ›lali 187.728 bodĹŻ. -- GitLab