From ea524f3c148d77610557170879accfdd6f88c063 Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: "Mira, OK7KM" <miroslav.koncik@gmail.com> Date: Tue, 5 Mar 2013 12:04:35 +0100 Subject: [PATCH] =?UTF-8?q?P=C5=99id=C3=A1n=20=C4=8Dl=C3=A1nek=20I.=20Subr?= =?UTF-8?q?egional=202013?= MIME-Version: 1.0 Content-Type: text/plain; charset=UTF-8 Content-Transfer-Encoding: 8bit (Autoexportován z Joomly) --- articles/2013/i-subregional-2013.md | 28 ++++++++++++++++++++++++++++ 1 file changed, 28 insertions(+) create mode 100644 articles/2013/i-subregional-2013.md diff --git a/articles/2013/i-subregional-2013.md b/articles/2013/i-subregional-2013.md new file mode 100644 index 0000000..862fecf --- /dev/null +++ b/articles/2013/i-subregional-2013.md @@ -0,0 +1,28 @@ ++++ + +title = "I. Subregional 2013" +perex_e = " +PĹ™Ăpravy na závod probĂhaly vlastnÄ› celou zimu. PĹ™i A1 Contestu, viz dĹ™ĂvÄ›jšà články, došlo vlivem poÄŤasĂ k nehodÄ› našeho 19m stožáru a tĂm tak utrpÄ›ly znaÄŤnĂ© škody dvÄ› 18M2, kterĂ© na nÄ›m byly upevnÄ›ny. PĹ™i pádu stožáru s dvojÄŤetem M2 bylo poškozeno i ÄŤtyřče 10 el. DK7ZB. NaštÄ›stĂ, v krátkĂ© dobÄ› po A1 Contestu se nám podaĹ™ilo sehnat novĂ˝ stožár a ještÄ› pĹ™ed zimou ho dopravit na stanovištÄ›TakĹľe pĹ™es zimu bylo za Ăşkol „uzdravit“ poškozenĂ© antĂ©nnĂ systĂ©my. To se podaĹ™ilo jen částeÄŤnÄ›. Jednu poškozenou 10 el. DK7ZB opravil Gert 1GP, ÄŤĂmĹľ bylo 4x10 el. obnoveno. BohuĹľel s M2 jsme takovĂ© štÄ›stĂ nemÄ›li. Opravit se je nepodaĹ™ilo a tak jsme ze dvou sestavili jednu antĂ©nu. + + + +" +tags = ["ÄŚlánek"] ++++ + + +PĹ™Ăpravy na závod probĂhaly vlastnÄ› celou zimu. PĹ™i A1 Contestu, viz dĹ™ĂvÄ›jšà články, došlo vlivem poÄŤasĂ k nehodÄ› našeho 19m stožáru a tĂm tak utrpÄ›ly znaÄŤnĂ© škody dvÄ› 18M2, kterĂ© na nÄ›m byly upevnÄ›ny. PĹ™i pádu stožáru s dvojÄŤetem M2 bylo poškozeno i ÄŤtyřče 10 el. DK7ZB. NaštÄ›stĂ, v krátkĂ© dobÄ› po A1 Contestu se nám podaĹ™ilo sehnat novĂ˝ stožár a ještÄ› pĹ™ed zimou ho dopravit na stanovištÄ›TakĹľe pĹ™es zimu bylo za Ăşkol „uzdravit“ poškozenĂ© antĂ©nnĂ systĂ©my. To se podaĹ™ilo jen částeÄŤnÄ›. Jednu poškozenou 10 el. DK7ZB opravil Gert 1GP, ÄŤĂmĹľ bylo 4x10 el. obnoveno. BohuĹľel s M2 jsme takovĂ© štÄ›stĂ nemÄ›li. Opravit se je nepodaĹ™ilo a tak jsme ze dvou sestavili jednu antĂ©nu. + + + + +Na Blaťák jsem se, jako obvykle, vydal uĹľ v pátek ráno. Tentokrát mÄ› doprovázel náš dlouhodobĂ˝ ÄŤlen a ÄŤerstvĂ˝ koncesionář Mirek OK7KM. Na mĂstÄ› jsme byli kolem osmĂ© hodiny rannĂ. Hned po pĹ™Ăjezdu nastala nejhoršà část celĂ©ho vĂkendu, dostat na kopec všechno, co bylo tĹ™eba z kĹ™iĹľovatky po cestÄ› pĹ™es les. Cesta k chatÄ› se v zimÄ› neudrĹľuje, pokud nepoÄŤĂtám rolbu, která cestu ĹľehlĂ a obnovuje běžkaĹ™skou stopu. TakĹľe jsme museli jako vĹľdy po svĂ˝ch. Z pĹ™ivezenĂ˝ch bobĹŻ jsme sloĹľili pĹ™epravnà „vláček“, naloĹľili všechno potĹ™ebnĂ© a vyrazili k chatÄ›. Celou cestu jsme museli absolvovat dvakrát, protoĹľe najednou to nešlo. V autÄ› zĹŻstala opravená DK7ZB s trubkou na 19m stožár. KdyĹľ jsme se koneÄŤnÄ› nastÄ›hovali se všĂm do chaty a zatopili, zaÄŤali jsme plánovat, ÄŤĂm vlastnÄ› zaÄŤneme. MezitĂm dorazila dalšà část tĂ˝mu – Jirka 1UBO s Vaškem 1VKQ. Ti dopravnĂ prostĹ™edek ještÄ› vylepšili, na dĹ™evÄ›nou bednu pĹ™ibili staršà běžky a vozidlo bylo hotovĂ©. Vešlo se do nÄ›j vĂc, ale o to to bylo těžšà pĹ™i taĹľenĂ do kopce k chatÄ›. Jirka s sebou pĹ™ivezl novĂ˝ pĹ™ĂrĹŻstek do našeho setupu, kterĂ˝ kompletoval pĹ™es zimu, a to PA s GS35.Po ubytovánĂ jsme zaÄŤali s pracemi. Jako prvnĂ jsme zvolili, pokud máme ještÄ› sĂly, hledánĂ kotev ke stožárĹŻm. Na podzim jsme je sice oznaÄŤili, ale tĹ™i ÄŤtvrtÄ› metrová vrstva snÄ›hu všechno schovala. Lopatou jsme se tedy jali snÄ›hovou pokrĂ˝vku pĹ™emisĹĄovat. Vypadali jsme jako hledaÄŤi pokladĹŻ, ale nakonec se dĂlo podaĹ™ilo a všech šest kotev bylo ĂşspěšnÄ› nalezeno. Jako prvnĂ bylo zkompletováno ÄŤtyřče DK7ZB a změřeno. Vše vypadalo skvÄ›le. To ale bylo všechno, co jsme za pátek v nepĹ™ĂznivĂ©m poÄŤasĂ stihli. S pĹ™Ăchodem soumraku jsme se uchĂ˝lili do chaty za odpoÄŤinkem. VeÄŤer se k nám pĹ™idal Michal 1WMR, kterĂ˝ dorazil pěšky aĹľ z HornĂ BlatnĂ©. Diskutovali jsme o všem moĹľnĂ©m, co a jak sestavit, aĹľ jsme došli k závÄ›ru, Ĺľe na JirkĹŻv novĂ˝ PA se mĹŻĹľeme tak akorát dĂvat, protoĹľe ho nemáme odkud napájet dĂky nedostatku 3f zásuvek.. TakĹľe jsme se rozhodli jĂt do závodu s jiĹľ dĹ™Ăve ověřenou sestavou PA a budiÄŤĹŻ.Sobota nás pĹ™ivĂtala nádhernĂ˝m poÄŤasĂm, a tak se pracovalo mnohem pĹ™ĂjemnÄ›ji. S Michalem jsme se pustili do sestavenĂ M2, bohuĹľel jen jednĂ©, druhou se nám nepodaĹ™ilo opravit. Vašek s Mirkem zvedali ÄŤtyřče DK7ZB do pracovnĂ polohy. Jirka zaÄŤal sestavovat dalšà systĂ©m a to 4x 5el. DK7ZB. Po jeho sestavenĂ a upevnÄ›nĂ na stožár se však měřenĂm ukázalo, Ĺľe nefunguje a z celĂ©ho ÄŤtyřčete jsme nakonec vyuĹľili jen jedinou antĂ©nu. TakĹľe náš finálnĂ antĂ©nnĂ systĂ©m se skládal z 1x18M2, 4x10 DK7ZB a 1x5 el. DK7ZB. BÄ›hem sobotnĂch pracĂ nás doplnil Ondra 1CDJ a tĂm byl náš tĂ˝m kompletnĂ. VeÄŤer, jiĹľ pĹ™i závodÄ› se k nám pĹ™ipojil ještÄ› Pavel 1PRI.VlastnĂ závod jsme zaÄŤali vÄŤas, coĹľ je pro I. subregionál, vzhledem k mnoĹľstvĂ práce, ĂşspÄ›ch. K zaĹ™ĂzenĂ se usadil Ondra. Závod se rozjel velmi slibnÄ›, za prvnĂ dvÄ› hodiny bylo na kontÄ› 40 tis.bBodĹŻ (22+18) a za dalšà dvÄ› dalšĂch 28 tisĂc bodĹŻ. Velmi slušnÄ› fungoval smÄ›r na G. BohuĹľel s pĹ™ibĂ˝vajĂcĂm ÄŤasem a veÄŤerem se zaÄŤalo mÄ›nit poÄŤasĂ a s nĂm i podmĂnky. AntĂ©ny zaÄŤaly namrzat, a aby toho nebylo málo pĹ™edzesilovaÄŤ na M2 nefungoval. TakĹľe pĹ™Ăjem se nám znaÄŤnÄ› zhoršil a jedinou pouĹľitelnou antĂ©nou nakonec zĹŻstalo ÄŤtyřče DK7ZB. TĂm jsme hodnÄ› ztratili ve smÄ›ru na J a JV a to velmi ovlivnilo koneÄŤnĂ˝ vĂ˝sledek. Závod jinak probĂhal v klidu a bez nÄ›jakĂ©ho zvláštnĂho rušenĂ. TakĹľe se dá Ĺ™Ăct, Ĺľe ke všà spokojenosti.NedÄ›le byla opÄ›t ve znamenĂ zachmuĹ™enĂ©ho, mrazivĂ©ho a vÄ›trnĂ©ho poÄŤasĂ. Po konci závodu jsme vše opÄ›t zapakovali, naloĹľili na naše dopravnĂ prostĹ™edky a tentokrát z kopce jsme se vydali zpÄ›t k našim autĹŻm. K domovu jsme se rozjeli a rozlouÄŤili kolem pĹŻl pátĂ© odpoledne. S celkovĂ˝m vĂ˝sledkem jsme spokojeni, zĹŻstali jsme sice za loĹskĂ˝m vĂ˝sledkem, ale vzhledem k omezenĂ© vĂ˝bavÄ› a problĂ©mĹŻm jsme všichni spokojeni.Sumář závodu: + +| Celkem QSO: | 607 | +| PoÄŤet LOC: | 81 | +| PoÄŤet bodĹŻ: | 188 235 | +| ODX: | G0UWK, LOC IO83VC, 1074 km | + +[](http://www.ok1kvk.cz/upload/ok1-36134/photo/13_03_1subr/azimut.jpg) [](http://www.ok1kvk.cz/upload/ok1-36134/photo/13_03_1subr/QRBPerQSO.png) [](http://www.ok1kvk.cz/upload/ok1-36134/photo/13_03_1subr/WorkedWWL.png)**ZnaÄŤka: OL7C - JO60JJ - 1044m A.S.L.** +Závod: [I. Subregional 2013](http://vkvzavody.moravany.com/zavody/1sub2013/index.php) - [pĹ™edběžnĂ© vĂ˝sledky](http://www.vhfcontest.net/getlog/gentxtsql.php?zavod=64&country=1)..SW: [Win-Test +](http://www.win-test.com/) [](../upload/ok1-36134/photo/12_07_pd/mraky.jpg)[](../upload/ok1-36134/photo/12_07_pd/nejde.jpg) [Fotogalerie](http://www.ok1kvk.cz/web/index.php/fotogalerie/category/125-1subr-2013)[.](index.php/fotogalerie/category/72-) \ No newline at end of file -- GitLab