diff --git a/articles/2014/ii-subregional-2014.md b/articles/2014/ii-subregional-2014.md index 1ad12c73da76a1a661dbd0f2e15373142ae8ff58..988c04a1853b38fa6095a7937c6713b319933ee7 100644 --- a/articles/2014/ii-subregional-2014.md +++ b/articles/2014/ii-subregional-2014.md @@ -1,24 +1,24 @@ +++ title = "II. Subregional 2014" -perex_e = " - -...aneb jak doba ledová dorazila do KrušnĂ˝ch hor. -PĹ™ĂpravÄ› na letošnĂ závod jsme opÄ›t vÄ›novali hodnÄ› pozornosti. RekonstrukcĂ prošel náš hlavnĂ systĂ©m 4x10 el. DK7ZB, kde jsme vymÄ›nili kabeláž a všechny antĂ©ny jsme zrekonstruovali dle nejnovÄ›jšĂch podkladĹŻ na webu DK7ZB. OdmÄ›nou nám bylo to, Ĺľe jsme ÄŤtrnáct dnĂ pĹ™ed závodem mohli konstatovat, Ĺľe takto zrekonstruovanĂ˝ systĂ©m poslouchá o nÄ›co lĂ©pe neĹľ zkontrolovanĂ© a na minimálnĂ PSV nastavenĂ© dvojÄŤe 18 el. M2 vysunutĂ© do 10m. PĹ™i porovnánĂ obou ant. systĂ©mĹŻ poslechem jsme o vĂkendech pĹ™ed závodem dobĹ™e slyšeli, mimo nedalekĂ˝ch majákĹŻ DB0JT a DBOSGA, ve smÄ›ru na jih i OK0EB s 0,03W. NavĂc, na jihovĂ˝chodu byly slušnÄ› slyšitelnĂ© oba maÄŹarskĂ© majáky HG1BVA a HG8BVA (735 km). Na 4x10 el. byly vĂ˝bornÄ› slyšet SR3VHX (362 km) a obligátnĂ OZ7IGI (572 km).. - - - +perex_e = " + +...aneb jak doba ledová dorazila do KrušnĂ˝ch hor. +PĹ™ĂpravÄ› na letošnĂ závod jsme opÄ›t vÄ›novali hodnÄ› pozornosti. RekonstrukcĂ prošel náš hlavnĂ systĂ©m 4x10 el. DK7ZB, kde jsme vymÄ›nili kabeláž a všechny antĂ©ny jsme zrekonstruovali dle nejnovÄ›jšĂch podkladĹŻ na webu DK7ZB. OdmÄ›nou nám bylo to, Ĺľe jsme ÄŤtrnáct dnĂ pĹ™ed závodem mohli konstatovat, Ĺľe takto zrekonstruovanĂ˝ systĂ©m poslouchá o nÄ›co lĂ©pe neĹľ zkontrolovanĂ© a na minimálnĂ PSV nastavenĂ© dvojÄŤe 18 el. M2 vysunutĂ© do 10m. PĹ™i porovnánĂ obou ant. systĂ©mĹŻ poslechem jsme o vĂkendech pĹ™ed závodem dobĹ™e slyšeli, mimo nedalekĂ˝ch majákĹŻ DB0JT a DBOSGA, ve smÄ›ru na jih i OK0EB s 0,03W. NavĂc, na jihovĂ˝chodu byly slušnÄ› slyšitelnĂ© oba maÄŹarskĂ© majáky HG1BVA a HG8BVA (735 km). Na 4x10 el. byly vĂ˝bornÄ› slyšet SR3VHX (362 km) a obligátnĂ OZ7IGI (572 km).. + + + " -tags = ["ÄŚlánek"] +tags = [, "Závody", "VHF", "2014", "Subregional"] +++ - - -...aneb jak doba ledová dorazila do KrušnĂ˝ch hor. -PĹ™ĂpravÄ› na letošnĂ závod jsme opÄ›t vÄ›novali hodnÄ› pozornosti. RekonstrukcĂ prošel náš hlavnĂ systĂ©m 4x10 el. DK7ZB, kde jsme vymÄ›nili kabeláž a všechny antĂ©ny jsme zrekonstruovali dle nejnovÄ›jšĂch podkladĹŻ na webu DK7ZB. OdmÄ›nou nám bylo to, Ĺľe jsme ÄŤtrnáct dnĂ pĹ™ed závodem mohli konstatovat, Ĺľe takto zrekonstruovanĂ˝ systĂ©m poslouchá o nÄ›co lĂ©pe neĹľ zkontrolovanĂ© a na minimálnĂ PSV nastavenĂ© dvojÄŤe 18 el. M2 vysunutĂ© do 10m. PĹ™i porovnánĂ obou ant. systĂ©mĹŻ poslechem jsme o vĂkendech pĹ™ed závodem dobĹ™e slyšeli, mimo nedalekĂ˝ch majákĹŻ DB0JT a DBOSGA, ve smÄ›ru na jih i OK0EB s 0,03W. NavĂc, na jihovĂ˝chodu byly slušnÄ› slyšitelnĂ© oba maÄŹarskĂ© majáky HG1BVA a HG8BVA (735 km). Na 4x10 el. byly vĂ˝bornÄ› slyšet SR3VHX (362 km) a obligátnĂ OZ7IGI (572 km).. - - - + + +...aneb jak doba ledová dorazila do KrušnĂ˝ch hor. +PĹ™ĂpravÄ› na letošnĂ závod jsme opÄ›t vÄ›novali hodnÄ› pozornosti. RekonstrukcĂ prošel náš hlavnĂ systĂ©m 4x10 el. DK7ZB, kde jsme vymÄ›nili kabeláž a všechny antĂ©ny jsme zrekonstruovali dle nejnovÄ›jšĂch podkladĹŻ na webu DK7ZB. OdmÄ›nou nám bylo to, Ĺľe jsme ÄŤtrnáct dnĂ pĹ™ed závodem mohli konstatovat, Ĺľe takto zrekonstruovanĂ˝ systĂ©m poslouchá o nÄ›co lĂ©pe neĹľ zkontrolovanĂ© a na minimálnĂ PSV nastavenĂ© dvojÄŤe 18 el. M2 vysunutĂ© do 10m. PĹ™i porovnánĂ obou ant. systĂ©mĹŻ poslechem jsme o vĂkendech pĹ™ed závodem dobĹ™e slyšeli, mimo nedalekĂ˝ch majákĹŻ DB0JT a DBOSGA, ve smÄ›ru na jih i OK0EB s 0,03W. NavĂc, na jihovĂ˝chodu byly slušnÄ› slyšitelnĂ© oba maÄŹarskĂ© majáky HG1BVA a HG8BVA (735 km). Na 4x10 el. byly vĂ˝bornÄ› slyšet SR3VHX (362 km) a obligátnĂ OZ7IGI (572 km).. + + + **ÄŚTVTEK 1\. 5\. 2014 - [OK1FIK](http://hamqth.com/ok1fik), [OK1UBO](http://hamqth.com/ok1ubo), [OK1PRI](http://hamqth.com/ok1pri), [OK1ALE](http://hamqth.com/ok1ale)** UĹľ jsme se hodnÄ› těšili na závod, protoĹľe letos vyšel termĂn tak, Ĺľe jsme se na kopec dostali jiĹľ ve ÄŤtvrtek odpoledne. Trochu nás asi mÄ›lo varovat, Ĺľe po pĹ™Ăjezdu na vrcholek BlatenskĂ©ho vrchu byly všude závÄ›je ÄŤerstvÄ› napadanĂ˝ch ledovĂ˝ch krup nahromadÄ›nĂ˝ch po nÄ›kolika bouĹ™kách. NicmĂ©nÄ›, varovánĂ pĹ™Ărody jsme nevyslyšeli a k veÄŤeru jsme zprovoznili a vysunuli dvojÄŤe 18 el. M2 do plnĂ© výše stožáru TA-19\. To uĹľ se zaÄŤalo smrákat a byl nejvyššà čas hodit nÄ›jakou tu krkoviÄŤku ÄŤi buĹ™tĂÄŤek na gril a spláchnout to nÄ›jakĂ˝m tĂm iontovĂ˝m nápojem. VeÄŤer zbyl ÄŤas nejen na dĹŻleĹľitou pĹ™edzávodnĂ pĹ™Ăpravu strategie, ale i na poslech a srovnánĂ obou pĹ™ipravenĂ˝ch antĂ©nnĂch systĂ©mĹŻ. ZaĹľili jsme však zklamánĂ, protoĹľe na západÄ› ani PI ani ON majáky nebyly skoro slyšet. Na jihovĂ˝chod po dĹ™Ăve dobĹ™e slyšitelnĂ˝ch HG majácĂch ani slechu. Na jih byly slyšitelnĂ© jen blĂzkĂ© DB majáky. Jen na severu, jako stálice, pĂpal a hrál svoji FSK melodii maják DG7IGY. Co se budu rozepisovat - vyhodnotili jsme to jako naprosto mizernĂ© podmĂnky.