Skip to content
Snippets Groups Projects
Commit fc258879 authored by Miroslav Koncik's avatar Miroslav Koncik
Browse files

Doplněny tagy.

parent 10fc9649
No related branches found
No related tags found
No related merge requests found
+++
title = "I. Subregional 2013"
perex_e = "
Přípravy na závod probíhaly vlastně celou zimu. Při A1 Contestu, viz dřívější články, došlo vlivem počasí k nehodě našeho 19m stožáru a tím tak utrpěly značné škody dvě 18M2, které na něm byly upevněny. Při pádu stožáru s dvojčetem M2 bylo poškozeno i čtyřče 10 el. DK7ZB. Naštěstí, v krátké době po A1 Contestu se nám podařilo sehnat nový stožár a ještě před zimou ho dopravit na stanovištěTakže přes zimu bylo za úkol „uzdravit“ poškozené anténní systémy. To se podařilo jen částečně. Jednu poškozenou 10 el. DK7ZB opravil Gert 1GP, čímž bylo 4x10 el. obnoveno. Bohužel s M2 jsme takové štěstí neměli. Opravit se je nepodařilo a tak jsme ze dvou sestavili jednu anténu.
perex_e = "
Přípravy na závod probíhaly vlastně celou zimu. Při A1 Contestu, viz dřívější články, došlo vlivem počasí k nehodě našeho 19m stožáru a tím tak utrpěly značné škody dvě 18M2, které na něm byly upevněny. Při pádu stožáru s dvojčetem M2 bylo poškozeno i čtyřče 10 el. DK7ZB. Naštěstí, v krátké době po A1 Contestu se nám podařilo sehnat nový stožár a ještě před zimou ho dopravit na stanovištěTakže přes zimu bylo za úkol „uzdravit“ poškozené anténní systémy. To se podařilo jen částečně. Jednu poškozenou 10 el. DK7ZB opravil Gert 1GP, čímž bylo 4x10 el. obnoveno. Bohužel s M2 jsme takové štěstí neměli. Opravit se je nepodařilo a tak jsme ze dvou sestavili jednu anténu.
"
tags = ["Článek"]
tags = ["Článek", "Závody", "VHF", "2013", "Subregional"]
+++
Přípravy na závod probíhaly vlastně celou zimu. Při A1 Contestu, viz dřívější články, došlo vlivem počasí k nehodě našeho 19m stožáru a tím tak utrpěly značné škody dvě 18M2, které na něm byly upevněny. Při pádu stožáru s dvojčetem M2 bylo poškozeno i čtyřče 10 el. DK7ZB. Naštěstí, v krátké době po A1 Contestu se nám podařilo sehnat nový stožár a ještě před zimou ho dopravit na stanovištěTakže přes zimu bylo za úkol „uzdravit“ poškozené anténní systémy. To se podařilo jen částečně. Jednu poškozenou 10 el. DK7ZB opravil Gert 1GP, čímž bylo 4x10 el. obnoveno. Bohužel s M2 jsme takové štěstí neměli. Opravit se je nepodařilo a tak jsme ze dvou sestavili jednu anténu.
Přípravy na závod probíhaly vlastně celou zimu. Při A1 Contestu, viz dřívější články, došlo vlivem počasí k nehodě našeho 19m stožáru a tím tak utrpěly značné škody dvě 18M2, které na něm byly upevněny. Při pádu stožáru s dvojčetem M2 bylo poškozeno i čtyřče 10 el. DK7ZB. Naštěstí, v krátké době po A1 Contestu se nám podařilo sehnat nový stožár a ještě před zimou ho dopravit na stanovištěTakže přes zimu bylo za úkol „uzdravit“ poškozené anténní systémy. To se podařilo jen částečně. Jednu poškozenou 10 el. DK7ZB opravil Gert 1GP, čímž bylo 4x10 el. obnoveno. Bohužel s M2 jsme takové štěstí neměli. Opravit se je nepodařilo a tak jsme ze dvou sestavili jednu anténu.
Na Blaťák jsem se, jako obvykle, vydal už v pátek ráno. Tentokrát mě doprovázel náš dlouhodobý člen a čerstvý koncesionář Mirek OK7KM. Na místě jsme byli kolem osmé hodiny ranní. Hned po příjezdu nastala nejhorší část celého víkendu, dostat na kopec všechno, co bylo třeba z křižovatky po cestě přes les. Cesta k chatě se v zimě neudržuje, pokud nepočítám rolbu, která cestu žehlí a obnovuje běžkařskou stopu. Takže jsme museli jako vždy po svých. Z přivezených bobů jsme složili přepravní „vláček“, naložili všechno potřebné a vyrazili k chatě. Celou cestu jsme museli absolvovat dvakrát, protože najednou to nešlo. V autě zůstala opravená DK7ZB s trubkou na 19m stožár. Když jsme se konečně nastěhovali se vším do chaty a zatopili, začali jsme plánovat, čím vlastně začneme. Mezitím dorazila další část týmu – Jirka 1UBO s Vaškem 1VKQ. Ti dopravní prostředek ještě vylepšili, na dřevěnou bednu přibili starší běžky a vozidlo bylo hotové. Vešlo se do něj víc, ale o to to bylo těžší při tažení do kopce k chatě. Jirka s sebou přivezl nový přírůstek do našeho setupu, který kompletoval přes zimu, a to PA s GS35.Po ubytování jsme začali s pracemi. Jako první jsme zvolili, pokud máme ještě síly, hledání kotev ke stožárům. Na podzim jsme je sice označili, ale tři čtvrtě metrová vrstva sněhu všechno schovala. Lopatou jsme se tedy jali sněhovou pokrývku přemisťovat. Vypadali jsme jako hledači pokladů, ale nakonec se dílo podařilo a všech šest kotev bylo úspěšně nalezeno. Jako první bylo zkompletováno čtyřče DK7ZB a změřeno. Vše vypadalo skvěle. To ale bylo všechno, co jsme za pátek v nepříznivém počasí stihli. S příchodem soumraku jsme se uchýlili do chaty za odpočinkem. Večer se k nám přidal Michal 1WMR, který dorazil pěšky až z Horní Blatné. Diskutovali jsme o všem možném, co a jak sestavit, až jsme došli k závěru, že na Jirkův nový PA se můžeme tak akorát dívat, protože ho nemáme odkud napájet díky nedostatku 3f zásuvek.. Takže jsme se rozhodli jít do závodu s již dříve ověřenou sestavou PA a budičů.Sobota nás přivítala nádherným počasím, a tak se pracovalo mnohem příjemněji. S Michalem jsme se pustili do sestavení M2, bohužel jen jedné, druhou se nám nepodařilo opravit. Vašek s Mirkem zvedali čtyřče DK7ZB do pracovní polohy. Jirka začal sestavovat další systém a to 4x 5el. DK7ZB. Po jeho sestavení a upevnění na stožár se však měřením ukázalo, že nefunguje a z celého čtyřčete jsme nakonec využili jen jedinou anténu. Takže náš finální anténní systém se skládal z 1x18M2, 4x10 DK7ZB a 1x5 el. DK7ZB. Během sobotních prací nás doplnil Ondra 1CDJ a tím byl náš tým kompletní. Večer, již při závodě se k nám připojil ještě Pavel 1PRI.Vlastní závod jsme začali včas, což je pro I. subregionál, vzhledem k množství práce, úspěch. K zařízení se usadil Ondra. Závod se rozjel velmi slibně, za první dvě hodiny bylo na kontě 40 tis.bBodů (22+18) a za další dvě dalších 28 tisíc bodů. Velmi slušně fungoval směr na G. Bohužel s přibývajícím časem a večerem se začalo měnit počasí a s ním i podmínky. Antény začaly namrzat, a aby toho nebylo málo předzesilovač na M2 nefungoval. Takže příjem se nám značně zhoršil a jedinou použitelnou anténou nakonec zůstalo čtyřče DK7ZB. Tím jsme hodně ztratili ve směru na J a JV a to velmi ovlivnilo konečný výsledek. Závod jinak probíhal v klidu a bez nějakého zvláštního rušení. Takže se dá říct, že ke vší spokojenosti.Neděle byla opět ve znamení zachmuřeného, mrazivého a větrného počasí. Po konci závodu jsme vše opět zapakovali, naložili na naše dopravní prostředky a tentokrát z kopce jsme se vydali zpět k našim autům. K domovu jsme se rozjeli a rozloučili kolem půl páté odpoledne. S celkovým výsledkem jsme spokojeni, zůstali jsme sice za loňským výsledkem, ale vzhledem k omezené výbavě a problémům jsme všichni spokojeni.Sumář závodu:
......
0% Loading or .
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment