Skip to content
Snippets Groups Projects
Commit 0c181d70 authored by Miroslav Koncik's avatar Miroslav Koncik
Browse files

Doplněny tagy. Mirek OK7KM

parent 719b7825
No related branches found
No related tags found
No related merge requests found
+++
title = "A1 Contest 2015"
perex_e = "
Stejně jako v jiných letech jsme se i letos těšili na poslední závod letošní sezóny. Očekávání byla umocněna i dlouhodobě nadprůměrnými podmínkami šíření před termínem závodu, a když týden před A1 kontestem předpověď slibovala i velmi dobré podmínky na závod, tak jsme si říkali, že bychom mohli alespoň vyrovnat loňský klubový rekord. Po dva víkendy před závodem jsme se věnovali opravám drobných nedostatků z VHF kontestu a přípravě antén na A1 kontest. Týden před závodem se nám díky výborným podmínkám podařilo náhodně zaslechnout na zadek antény maják LA8VHF (974 km). Tou dobou jsme se totiž snažili po opravě RX kabelu ze šumu vytáhnout signál majáku HA8BVA, když jsme uslyšeli LA8VHF. Nejprve jsme tomu nevěřili, ale po dosměrování antény na skoro čistý sever nám maják LA8VHF doslova burácel z reproduktoru. Tak jsme si říkali, že by nebylo špatné, kdyby takové podmínky vydržely až do závodu. A ono se to zadařilo!!!
perex_e = "
Stejně jako v jiných letech jsme se i letos těšili na poslední závod letošní sezóny. Očekávání byla umocněna i dlouhodobě nadprůměrnými podmínkami šíření před termínem závodu, a když týden před A1 kontestem předpověď slibovala i velmi dobré podmínky na závod, tak jsme si říkali, že bychom mohli alespoň vyrovnat loňský klubový rekord. Po dva víkendy před závodem jsme se věnovali opravám drobných nedostatků z VHF kontestu a přípravě antén na A1 kontest. Týden před závodem se nám díky výborným podmínkám podařilo náhodně zaslechnout na zadek antény maják LA8VHF (974 km). Tou dobou jsme se totiž snažili po opravě RX kabelu ze šumu vytáhnout signál majáku HA8BVA, když jsme uslyšeli LA8VHF. Nejprve jsme tomu nevěřili, ale po dosměrování antény na skoro čistý sever nám maják LA8VHF doslova burácel z reproduktoru. Tak jsme si říkali, že by nebylo špatné, kdyby takové podmínky vydržely až do závodu. A ono se to zadařilo!!!
"
tags = ["Článek"]
tags = ["Článek", "Závody", "VHF", "2015"]
+++
Stejně jako v jiných letech jsme se i letos těšili na poslední závod letošní sezóny. Očekávání byla umocněna i dlouhodobě nadprůměrnými podmínkami šíření před termínem závodu, a když týden před A1 kontestem předpověď slibovala i velmi dobré podmínky na závod, tak jsme si říkali, že bychom mohli alespoň vyrovnat loňský klubový rekord. Po dva víkendy před závodem jsme se věnovali opravám drobných nedostatků z VHF kontestu a přípravě antén na A1 kontest. Týden před závodem se nám díky výborným podmínkám podařilo náhodně zaslechnout na zadek antény maják LA8VHF (974 km). Tou dobou jsme se totiž snažili po opravě RX kabelu ze šumu vytáhnout signál majáku HA8BVA, když jsme uslyšeli LA8VHF. Nejprve jsme tomu nevěřili, ale po dosměrování antény na skoro čistý sever nám maják LA8VHF doslova burácel z reproduktoru. Tak jsme si říkali, že by nebylo špatné, kdyby takové podmínky vydržely až do závodu. A ono se to zadařilo!!!
Stejně jako v jiných letech jsme se i letos těšili na poslední závod letošní sezóny. Očekávání byla umocněna i dlouhodobě nadprůměrnými podmínkami šíření před termínem závodu, a když týden před A1 kontestem předpověď slibovala i velmi dobré podmínky na závod, tak jsme si říkali, že bychom mohli alespoň vyrovnat loňský klubový rekord. Po dva víkendy před závodem jsme se věnovali opravám drobných nedostatků z VHF kontestu a přípravě antén na A1 kontest. Týden před závodem se nám díky výborným podmínkám podařilo náhodně zaslechnout na zadek antény maják LA8VHF (974 km). Tou dobou jsme se totiž snažili po opravě RX kabelu ze šumu vytáhnout signál majáku HA8BVA, když jsme uslyšeli LA8VHF. Nejprve jsme tomu nevěřili, ale po dosměrování antény na skoro čistý sever nám maják LA8VHF doslova burácel z reproduktoru. Tak jsme si říkali, že by nebylo špatné, kdyby takové podmínky vydržely až do závodu. A ono se to zadařilo!!!
**Pátek**
......
0% Loading or .
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment