Přípravy na letošní 1. subregionál měly být vcelku jednoduché, nicméně
silný vítr na úrovni vichřice nám nejprve v prosinci sfoukl čtyřče 5el.
antén ze střechy a následně i osmerče ze stožáru. Tím jsme měli
zajištěnu práci na dva víkendy před závodem, kdy jsme se věnovali
(OK1VKQ, OK1FIK, OK1GP a OK1UBO) jen opravám větrem a pádem
pochroumaných antén. Přes veškeré úsilí se nám za dva víkendy nepodařilo
uvést antény do původního stavu - jedno čtyřče jsme opravili a z
osmerčete jsme dali dohromady druhé čtyřče.
Přípravy na letošní 1. subregionál měly být vcelku jednoduché, nicméně
silný vítr na úrovni vichřice nám nejprve v prosinci sfoukl čtyřče 5el.
antén ze střechy a následně i osmerče ze stožáru. Tím jsme měli
zajištěnu práci na dva víkendy před závodem, kdy jsme se věnovali
(OK1VKQ, OK1FIK, OK1GP a OK1UBO) jen opravám větrem a pádem
pochroumaných antén. Přes veškeré úsilí se nám za dva víkendy nepodařilo
uvést antény do původního stavu - jedno čtyřče jsme opravili a z
osmerčete jsme dali dohromady druhé čtyřče.
Naštěstí jsme se nemuseli věnovat naší hlavní anténě 4x10 el. DK7ZB, kterou jsme loni v květnu opravili, a od té doby funguje výtečně. Ale i v případě této antény se alespoň něco muselo porouchat, aby se učinilo za dost Murphymu zákonům. Tou poruchou byl námrazou a vibracemi uklepaný prvek spodní pravé antény, jehož absenci jsme zjistili, až když byl 14m stožár vysunut do plné výšky a ještě na něm nainstalováno naše západní sektorové čtyřče 5 el. DK7ZB. Nikdo už neměl sílu odmontovat sektorové čtyřče, rozebrat stožár a vše zase nainstalovat zpět kvůli jednomu prvku. Zase na druhou stranu asi nikdo ve světě nejezdí se čtyřčetem s 39 prvky :-)mapa spojení